Je kan geen commerciële website meer openen zonder dat je meerdere banners op de pagina’s tegenkomt, tenminste als je geen ad-blocker gebruikt. Ben je wel zo slim geweest om een ad-blocker te registreren dan wordt op behoorlijk wat sites je gevraagd om deze uit te zetten. Want anders kan de site die je bezoekt niet garanderen dat ze nog lang blijven bestaan. Oftewel je zoekt naar een paar schoenen, en die zoekopdracht zal je nog weken heugen. Want deze komt overal weer terug.

Vervelend? ach nauwelijks, we zijn het inmiddels wel gewend dat we overal gevolgd worden.

Maar wat als we een product al gekocht hebben. Tsja op menige site blijven de banners van inmiddels gekochte apparaten/devices/producten je achtervolgen, alsof ze roepen: je hebt er nu 1 gekocht, nu wil je er vast meer.

Valt hier dan niets aan te doen. Ja zeker wel, maar dat moet dan vanuit de website eigenaar gefaciliteerd worden. Dus vraag aan alle zalando’s, kleding.nl, wehkamp, coolblue, Garmin en commerciele sites. Wil je alsjeblieft de banner weghalen zodra ik het product al gekocht heb?! Vriendelijk bedankt.

Categories:

Comments are closed

Recente reacties
    About the Author

    Mark Johnson is a writer and editor specializing in health and food related industries. Duis aute irure dolor in reprheners in voluptate.


    Book Details

    Publisher: Harper (January 17, 2017)
    Format: EPUB
    Protection: DRM
    Language: English
    Type: Cooking


    VIEW SIMILAR BOOKS